Monday 2 December 2013

Αυτός είναι ο Κύπριος φοιτητής που βρέθηκε νεκρός στην Ελλάδα- Ραγίζουν καρδιές τα μηνύματα στο facebook

Είδηση 14:15 Ο 19χρονος Κύπριος φιοιτητής που βρέθηκε νεκρός σήμερα στην φοιτητική εστία στην οδό Ούλωφ Πάλμε στην Πανεπιστημιούπολη είναι ο Πάμπος Ποσνακίδης από τη Λάρνακα.


 Είναι πρώην ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας Αραδίππου.
Σύμφωνα με πληροφορίες  δεν έχουν διευκρινιστεί ακόμα τα αίτια της τραγωδίας, ενώ φαίνεται να έχει αποκλειστεί η εγκληματική ενέργεια.

 Ραγίζουν καρδιές τα μηνύματα των φίλων του στο facebook. Διαβάστε μόνο μερικά από αυτά: 

-Aiwnia s I mnimii pampo mu o theos na anapavsi tin psixi su!!!:( -aiwnia sou i mnimi adelfe tha eisai panta stis kardies mas -aiwnia s i mnimi pampo m en 8a se 3iasoume potte isoun o kltros, stin mappa en se epiane knns isoun 3exoristos gia oulous r pampo m en 8a se 3iasoume potte panta ena se exoume stis kardies mas -Giati re pampo mou?kserw oti en anousio na rwtw etsi prama alla en mporw na katalavw…en polla adiko..afou ksereis oti eshis filous je oikogeneia pou prepei na tous kamneis na xamogeloun..na geloun ..giati panta touto ekamnes..pote na men pirakseis kanena..giati na fieis ets gliora..giati..makari nan kalitera jame..panta ena se thimoumaste me ta asteia sou je to xamogelo sou..je ena eisai dame mazi mas..mazi me tous filous sou ..mazi me tin oikogeneia sou.. Kalo taksidi re pampo mou..

 -Παμπούι μου,εσίγχυσεν σε ο θεός με τους αγγέλους του τζιαι επήρεν σε κοντά του..ξέρω εν να σαι καλά τζιαμέ που εννα πάεις,εν να σαι με τον Αλαμπρίτη μας..Για όσο σε θυμόμαστε εν να ζείς,τζιαι εν να σε θυμόμαστε πάντα..!!!!! -Πόσνα μου, γιατί έφυες ρε πελλέ μου? Καλό ταξίδι φιλαράκι μου. Τζιαμέ που πάεις μάθε τον Θεό τζαι τους άλλους τους αγγέλους να παίζουν μάππα! Εν θα σε ξιάσω ποττέ φίλε μου… Θυμάσε τι μου έγραψες στην φώτο που μου έδωκες; “ελπίζω να μην χαθούμε, αλλά και να χαθούμε κρατάμε την ουσία ολα μπλε ανολεε” εχω πάντα στον νου μου όσα μου ελάλες στην τάξη… Θα μείνεις αξέχαστος ρε ταλεντάρα μου!

 -Eperimena se na erteis stin orkomosia m re file, alla opws fainetai en tha erteis.. Aiwnia s i mnimi Kai o Theos na se exei konta t. Epithetikara m, Kalo s taksidi… -Κρίμα και άδικο.. 

Μόνο αυτές οι λέξεις μπορούν να χαρακτηρίσουν το γεγονός της απουσίας σου. Θα είσαι πάντα στις καρδιές όλων. Αιωνία σου η μνήμη, καλό παράδεισο.

 -Αν υπαρχει θεος πες του οτι τον μισω, Μου πηρε ενα κολιτο χωρις αιτια χωρις σκοπο. Περιμενε με αδελφε ραντεβου στον ουρανο!

 -Pampouii mouu den to pistevw pos exis figi agapii mouu adiki i zwi!!! Ise kai tha minis gia panta stc kardies mass  aiwnia sou i mnimi leventii mou se agapame kala na pernas eki panw mazi me tc ipolipous aggelous!!!!!    xx 
-ksipname otan ola tha exoun teliosi epidi ine ena psema,an omos ine I alithia tote ine megali adikia!!R.I.P Pampo m!!

 -Pampoo mu kalo taksidii!! O paradeisos apextise akomi enan aggelo!R.I.P! :// 


  Είδηση 10:48 Ένας 19χρονος φοιτητής βρέθηκε νεκρός σήμερα το πρωί στην φοιτητική εστία στην οδό Ούλωφ Πάλμε στην Πανεπιστημιούπολη, σύμφωνα με το exedra.gr. Ο νεαρός ήταν χθες Κυριακή σε πάρτι της εστίας και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες γλίστρησε και έπεσε από το 2ο όροφο. 

Το άψυχο κορμί του νεαρού βρέθηκε σήμερα στο υπόγειο της Εστίας και είναι απορίας άξιον ότι κανείς κατά τη διάρκεια του πάρτι δεν κατάλαβε το παραμικρό. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο άτυχος νεαρός είναι Κύπριος. 


onlycy.com



No comments:

Post a Comment